Oj oj detta var länge sen =)

Hallu på er i höstkylan =)
Tänkte dra en liten sammandragning om vad som hänt på sistone;
Jag har skaffat mig en ny pojkvän, Martin heter han. En go o glad prick som nu fått mig in på en dyckarkurs. Efter denna kurs drar vi ett helt gäng på dykresa till Egyptien 1 vecka. Ska bli super skoj =)
Sedan har jag fått en underbar liten brorsdotter som nu är hela 4 månader =) Miranda heter hon.
Jobbar gör jag nu på Solrosens förskola som jag jobbat på nu i 1 år. Trivs jätte bra =)
Bor nu i Stora vika men kommer i slutet av december flytta ner till glada Nynäshamn igen.
Står just nu utan bil pga att jag sålde Opel calibran förra veckan, men i morgon ska jag o pappa kolla på en Hyundai så snart är man nog hel igen =)

Som ni säkert förstår så leker livet nu =)
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0