Calle 26 år

Härligt det är med regn ibland :)
Sitter här med balkongdörren öppen och hör regnet ösa ner bakom mig.
(snodde calles data- shyyy säg inget till honom).
Han fyller år idag förresten. 26 år närmare bestämt!
Bakade 2 stora tårtor igår med banan, hallon och blå bär :) Jätte goda blev dom.
Så nu har vi precis fikat med släkt och vänner och han har fått en massa fina presenter.
En rosa/lila morgonrock bl.a.  ;)
Den ni., kan ni tänka er så Sexigt?
Nästan så att jag måste ta en bild och lägga ut här, haha.

Av mig fick han frukost på sängen och ett presentkort på en upplevelse. Han ska få åka på öl prövning i gamla stan med en vän och lära sig lite om olicka ölsorter :)
Det var svårt att hitta present till honom denna gång, men tydligen lyckades jag för han började redan fundera på vem han ska ta med sig.
Nu ska han åka bort i morgon och vara borta tills på söndag...
Men Janica ska sova hos mig och sen kommer även Kevin vara hos oss i morgon natt för Denise ska ut och roa sig lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0