09-05-24

Är så himla avensjuk på alla som går omkring med barnvagnar på stan.
Det är jobbigt att ha sån längtan när det är världens baby-boom nu i Nynäshamn.
Calles bror ska ha barn, hans syster ska ha barn, men i min magen händer ingenting.
Helt tomt!

Och det finns inget mer frustrerande än att höra "det är inte rätt tid just nu".
När är det någonsin rätt tid att skaffa barn?



Har precis fixat en make-up artist till Crenguta (Calles brors fästmö) för sminkning på hennes stora dag.
De ska gifta sig den 8 augusti och jag rekommenderade en helt fantastisk make-up artist.
Jag önskar faktiskt att jag hade gått utbildningen nu så jag hade kunnat sminka henne.
Men den dagen kommer också då jag kan förgylla någons dag med ett vackert utseende.

Fan va deprimerad jag låter...
Måste hitta ett jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0