Skolkar dag...

Idag var det en tung dag. Hade ingen ork för någonting.
Så skolan lockade verkligen inte.
Istället blev det en dag framför The Hills.
Där kan man försvinna sig bort i andras problem i stället.
Vet igentligen inte vad det är som är så bra med The Hills. Det handlar ju mestandels bara om bråk och intriger. Men även en del mode, fester och härliga resor :) Och det är ju visserligen kul!!

Nu sitter jag och skriver lite anteckningar och försöker lära mig vad avtalslagen innehåller. Suck !
Min kärlek står här bredvid och stecker pankisar :D Gott! Vilken kille man har va!

I morgon kommer mamma på besök. Ska bli kul att se henne och få umgås lite :)
Hon behöver tydligen en ny maskara så det blir nog en sväng förbi jobbet. haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du min lilla tjej! ingen maskara blev det men en hel del annat skoj, välbehövda "fynd" & en super mysig dag!!!! Gu va snygga vi ska bli nu! E så stolt över att ha dig som min dotter no1 love you

2009-03-23 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0