13 månaders dag

Fredag och mycket att göra!
Idag var jag först i skolan mellan 9-12 sen tåget ner till nynäs och jobba till kl 6.
Verkligen fullt upp på jobbet- Löning och fullt med varor som skulle packas upp. Det tog en stund men det gick :)
Har precis sätt film med Elin och Calle actionrullen "The mutant chronides". Helt okej faktiskt, kan jag väl rekomendera om man så väl som jag gillar action.
Calle hade lagat god mat som var klar när jag kom hem från jobbet :) Söt!
Sen gjorde jag en jätte god fruktsallad med jordgubbar, kivi, banan, päron och lite vanilj glass till.

Idag är det även vår 13 månadersdag så jag suprisa med blommor och hans älsklings choklad :D
Ibland måste jag vara gullig också och charma honom lite.


Nej men shit va trött man blev efter filmen då, haha
Och så ska man öppna butiken i morgon också kl 10.
Men jag hinner nog sova lite sen :D

Nu sätts tydligen en ny film på, komedi tror jag.
Ska väll vara lite social,

Kommentarer
Postat av: Marie

vilka små turturduvor ni e ;)

2009-03-28 @ 11:51:55
URL: http://maskara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0