Stort steg men redo

Idag är det tisdag och jag har fortfarande inte fått min skol bok som jag beställde förra veckan.
Känner mig så oansvarig som inte skaffade den tidigare.
Man var så fokuserad på kursen man hade då, att man inte kunde tänka på så mycket annat.
Och absolut inte att skaffa boken till nästa kurs..

Idag var även en sån dag då man knappt ville gå upp ur sängen.
Jag vill bara att den här utbildningen och allt ska bli klar så man kan fokusera på att skaffa familj och så.

Jag känner mig verkligen redo för det. Jag är trött på att springa ute på krogen och resa kan vi göra fast vi har en liten sötsak med oss. (de reser faktiskt grattis det första åren)
Jag tror även att jag skulle bli lugnare och tryggare i mig själv om vi skulle stadga oss på riktigt.
Att börja ett nytt liv och bilda vår egen familj och skapa en härlig framtid tillsammans.
Längtar så jag blir trött på mig själv ibland :P
Blir så avensjuk på alla som går på härliga promenader med små söta vagnar :)
Det är verkligen så jag skulle vilja ha det nu.
Att ha en underbar kille, ett (eller flera) barn och en liten söt hund (japansk dvärgspetts) är något jag drömmer om ofta.
Jag har redan dröm killen :) Nu fattas bara resten, haha

Kommentarer
Postat av: carro

Tänk om ni skulle få en mini johanna :D

2009-03-25 @ 07:50:58
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: mamma

Momo längtar oxå!! hihi

2009-03-26 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0