Hoppa av?

Så där jag då var man hemma igen :)
Allt gick bra på jobbet , men nu vill man bara gå och lägga sig i soffan framför The Hills.

Skola i morgon igen. Har kommit i en sån fas att jag funtar på att hoppa av igen..
Vill börja make-up utbildningen och göra något kul i ställer för att läsa handelsjurudik och allt vad det nu är :D
Det är viserligen bra att kunna om man ska göra det jag vill göra i framtiden, men fan va seg det är då !!
Ett år kvar. Man får väll tänka så...

Har en sån jävla bra affärs idé som jag verkligen skulle vilja skriva om :D
men en så länge får jag nog lov att hålla tyst om den tills jag kan sätta den i verklighet.
Jag tror verkligen det kan vara något, och det är något jag verkligen brinner för och som jag tror stenhårt på att jag kommer trivas med.
Tröttnar jag, ja då har jag ju alltid utbildningarna att falla tillbaka på!

Idag på jobbet skulle jag hjälpa en tjej att välja perfym till en kompis till present, precis då kom Paulina in (en som bodde granne med oss i sorunda för ett antal år sedan). Hon måste ha varenda perfym doft på hela Kicks. Hon är alltid inne och doftar och handlar nya. Hon kan inte ens själv hålla räkningen hur många hon har :D
Eftersom hon gillar att prata och är bra på perfymer så var hon till stor hjälp.
Resultatet blev en Guess perfym :) Väldigt god och bra doft till en mullat. (åh vill också vara det, SÅ fint!) De klarar av lite starkare, kryddigare dofter och den är som sagt Jätte god!! Hoppas hon blir nöjd nu :)

Nej nu blir det nog ett The Hills avsnitt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0