Party night!


Snart är folk här och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig :D
Jag måste vara planetens svåraste person på att välja kläder!
Det finns så mycket fint men inget som säger "this is the nights outfitt"

Kollade in denna logg för att få lite idéer, men jag vet inte om jag vart så sugen på någon av dom.
Men checka in vet ja om det är fler än jag som har svårt att välja kläder denna kväll.
http://colorelle.blogg.se/

Sara och david kommer tydligen inte, det var sjuka eller orkade inte ..
Men resten kommer :D
Ska bli så grymt kul i kväll. Vi har bjudit massa olika härliga människor !!

Eh nu måste jag få i mig den här groggen jag började på för snart en timme sen :D
Här går det som sagt inte så fort. haha
Men det tar jag igen snart !


Kommentarer
Postat av: elin

:O avslöjar min outfits källa:P hahaha

2009-03-24 @ 08:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0