Jobba med naglar idag!!

I går förmiddags ringde min kollega Petra och frågade om jag kunde göra naglar på hennes mans dotter och hennes kompis. Givet viss vill jag det!
Så nu kommer de två flickorna kl 11 och ska få sig en liten trevlig behandling :)
Lägger ut bilder sen!
(om de godkänner det så klart).

Har nu precis kommit hem från jobbet och tänkte käka lite lunch och se ett privileged avsnlitt.
Det är rätt mys att jobba såhär på morgonen för då har man hela dagen till för annat. Och så kan jag ju tacka ja till jobb som naglar och butikerna jag jobbar i :)

Om ni är intresserade att göra naglar så får ni gärna maila mig.
[email protected] eller skriva ett inlägg här.

Jag tar nu 200kr för förlägning just för att öva.
Efter jag gått min utbildning den 12/7 så kommer jag ta 400kr. (Fortfarande väldigt billigt om man gämför med andra).

Det jag har att erbjuda är:

French Square White



French Square Naturell



French Square Clear



De olika naglarna passar till olika smaker.
Är du den personen som gillar att pröva olika lack?
Eller är du mer den presonen som inte har så mycket tid och lust att måla själv, då kan franska tippar vara ett bra alternativ.

Jag har även dekorationer som jag brukar erbjuda mina kunder.
Små söta stenar i olika färger och former som får naglarna att se extra exklusiva ut.
De brukar de flesta vilja ha faktiskt. Rätt snyggt nu till sommaren att "glittra"  lite extra.

Men som sagt, finns intresset så finns jag här :)
Och det är bara kommentera eller maila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0