Denise student

Då har man spenderat dagen på IKEA med älsk :)
Vi ska nu bara skriva under och faxa in så kommer köket om ca 5-7 veckor.
Ska bli så skönt att få det renoverat!

När vi ändå var i Kungenskurva så passade vi på att se Terminator på bio.
Den var grym! Rekomenderar den varmt!

Igår var det Denise student och jag har en del sköna bilder från går-dagen.
Checka in!

Vackra Denise kl 7 på morgonen efter en sayeling av mig!




Lite bilder på mig

Vet inte vart jag gjort av mitt ben :D Ser ut som en skyltdocka ju!




 Min älskling!






Lite smått och gott!


Grymt härlig dag!
Tack Adde och Fällan som körde oss i Caben!
Trotts lite regn och packade brudar :D




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Naaaw va söta bilder :D

2009-06-22 @ 18:14:08
URL: http://ungdomar.se/blogg.php?user_id=172936

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0