pirr i magen

Shit vad jag längtar till i morgon :D
I morgon bitti kl 06-30 ska jag vara hos Denise och styla henne in för den stora dagen :)
Hennes Student!
Hon har nu, trotts att ha varit ung, ensamstående mamma klarat av gymnasiet, och går nu ut i morgon som utbildad kock!
Är så stålt över henne!!

Det är helt sjukt för det känns som att det är jag som ska ta studenten.. igen.
Så pirrigt är det!
Kommer nästan börja böla när jag ser alla mina små charmtroll springa ut i morgon.
Denise, Elin, Jannike, Lena, Emma, Matilda. Alla de underbara brudarna som nu ska få ge sig ut i arbetslivet :)
Nä nu måste jag nästan packa ihop alla  grejerna jag ska ha med mig i morgon :)

Puss och godnatt!

Måste bara nämna att min karl är riktigt stilig idag :)
Vet inte vad det är, men det lysser om honom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0