Mitt dåliga sammvete

Torsdag och så segt i skolan.
Vi har lyssnar på en föreläsare som pratade om försäkringar i 3 timmar och nu återstår en hel del jobb på caset.
Förhoppningsvis är vi i alla fall lediga i morgon om vi hinner klart idag vill säga.
Kommer troligen åka och simma med mamma i morgon om vi är lediga då.
Måste verkligen tänka på bikini säsongen.
Just nu är jag lååååångt ifrån redo.
Känner mig stor som ett hus och önskar hela tiden att jag inte var så galen i mat och sötsaker.
Har kommit på att under ett år så har jag gått upp 3 kilo. Jag väger nu 63. ILLA!!
Jag måste ta tag i det här det funkar inte för mig :D
Friskis idag också så ska höra med syrran om vi ska träna ikväll.
Hon brukar vara på.

Måste nog sätta upp lite mål för att kunna visa mig på stranden i sommar.
Tror jag behöver minska mina matvanor lite.
Kanske äta mindre men oftare och i alla fall försöka äta lite nyttigare och bara äta godis 1 gång i veckan.
Måste även träna mer. Kanske i alla fall 3 gånger i veckan.
Kan ju kombinera friskis och simma så har man lite variation.
ah tror jag satsar på det..


Kommentarer
Postat av: Mary

vilket friskis? finns det friskis i nynäs? (eller har jag förträngt att man kan träna här, mihihi)

2009-04-17 @ 20:28:55
URL: http://maskara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0