Årets första skavsår

Årets första skavsår!



Sjukt ont :D

Jag hade självklart inga plåster på mig, så lösningen blev en Haribo gummi godis. Sved som fan och den jäveln smälte. haha
Kanske hade varit självklart för vissa men jag tänkte att det var bättre en inget :)
Här är en liten bild på min fina lösning!



Nu ser mina fötter ut som ett slagfält och det är HELT UNDERBART att fått av sig skorna.





Nej nog om mina fötter :D
Här är ett litet tips om en SUPER bra bok. Faktiskt min första jag köpt.



Så himla kul och så himla mig :D Jag känner verkligen igen mig i allt hon gör.
Så gillar ni min blogg så kommer ni garanterat gilla denna bok!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0