Så himmla typiskt mig

TYPISKT!
Kom till skolan för tidigt igen. Vi hade sovmorgon till 10 och jag åker hit i vanlig tid :D
Så typiskt mig! Jag fattar inte varför jag alltid glömmer. Jag tänkte ju på det igår att vi hade en ny tid för i morgon, men ändå följer jag så flitigt det ordinarie schemat och kommer till skolan för tidigt.
Aja jag är då inte försenad i alla fall :D Man får ju se det lite positivt.

Har ni sätt vilket underbart värder vi har där ute?
Solen skiner och fåglarn kvittrar :) Det är mys att vakna till, då märker man att det är vår!

I dag kommer Kalle Bern och har föreläsning för oss :) Ska bli så spännande för han är riktigt kul att lyssna på.
Har även en "lunch date" idag. Mina mor föräldrar ska på möte här i Handen så de ville bjuda mig på lunch. Ska bli riktigt trevligt hoppas jag. På sista tiden här det varit rätt stelt att umgås med dom för det känns som att umgås med en fasad. Även om de inte är de morföräldrar som jag vill minnas dom som, som jag kunde säga allt till, så är de ändå mormor och morfar.
Det är synd att vår familj inte är så hel längre efter allt med min morbror Johan och hans problem. Det tar mycket på allas krafter. Ingen i familjen mår särskilt bra just nu och det märks så väl.
Jag vet inte vad den här familjen skulle behöva för att det ska bli bättre men jag hoppas det händer något snart!

Nej usch nu orkar jag inte tänka på det där någe mer. Det är ju faktiskt fredag och skinande sol där ute :)

Ikväll ska jag över till Victor på "Chill krök" :D
Även om jag inte ska dricka så kan det vara mysigt att umgås lite :)
Han har precis flyttat in i sin nya lägenhet som är SÅ FIN!
Nästan så man vill flytta in där själv :P
Han har badkar också stort +
Funtar på att dyka i någon dag :) Så mys med badkar.

Calle och jag pratade igår om att också kolla på en ny lägenhet. Ska ju börja jobba ordentligt nu i höst så då kommer vi kunna skaffa oss en tillsammans. Vi funtar på en 3:a eller stor 2:a.
Mina ända krav på lägenheten är
STOR garderob!
Bra planolagd
Hyfsat fixad (inget renoveringsobjekt)
DISKMARSKIN

Men det kan väll inte vara så svårt att hitta en sådan? :)

Det värsta är att jag och Calle har helt olika stilar när det gäller inredning. Han gillar det mer gammeldagsa med mört trä och jag gillar stilrent med häftiga detaljer.
Så vi får se hur det slutar, kanske blir ett rum var att design.

Måste verkligen ringa bokus nu och kolla var F*N min bok har tagit vägen. Jag beställde den ju för 2 veckor sen nu.
Provet är om 2 veckor så det börjar bli dags!

Måste ringa praktik också, suck!
Hatar praktik, man vet aldrig vart man hamnar, om det är ett bra eller dåligt ställe.

Helt ärligt så gjorde jag ingen nytta av det som stod på min "to do lista" igår :D
Var så trött så det blev mat och sen iväg och träna.

Ha en bra dag nu alla glada och ut i solen med er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0