Ny hårfärg

Haha Birgitta är ju rolig :)
Tydligen var Dior kursen den 7 maj, inte den 7 april.
Så troligen kommer Birgitta och Frida gå på den i stället för de hade ju anmält sig från början.
Lite tråkigt, men men :)
Finns säkert fler tillfällen!

Nu sitter jag med färg i huvudet. Ska bli nogat färgad :D Ingen aning men det blir nog bra!
Hoppas jag ..

Ska snart käka sen hem till Victor en sväng och umgås lite.
Kommer nog inte bli så sent för ska jobba för Hannele i morgon mellan 10-15.

Har köpt nya byxor idag. Kanske inte de snyggaste men jag kan ha dom på jobbet i alla fall :)
De är ett par svarta med dragkedjor som bakfickor.

Nej nu måste jag tvätta ur håret och se vad jag givit mig in på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0