Nyår

Här kommer lite bilder på min outfitt på Nyår :)
Blev riktigt nöjd med smink, hår och klädsel.
Kalla mig tråkig men svart är lätt min grej.
Det är snyggt, stilrent, man ser smal ut och man kan ha Vilket smink man vill!
Helt underbart.




Här är en skön bild på mig och min muppvän Sara också :D
Samma skrot och korn?!?
Döm själva



Små piggis!
Diggade hennes smink och nya frilla.
Jag hade aldrig vågat pröva den men det är det jag gillar med henne.
Hon är inte rädd för att pröva något nytt.
Toppenbrud!

Min bejbi var så söt idag. Hade köpt cider och choklad hjärtan till mig :)
Så nu sitter jag och dricker cider och spelar TV spel.
Bilar såklart!

Imorgon blir det sovmorgon, me like.
Senare på kvällen blir det iväg och jobba med Kicksbrudarna. Vi ska sminka och fixa manikyr på gästerna på TG (Nynäshamns inprincip ända uteställe).
Kvällens titel LadiesNight!
Blir nice :)
De 50 första gästerna får även en goodiebag från Kicks, så passa på att kom lagom i tid!


Kommentarer
Postat av: GP

Grisbilden är som gjutet, helt perfekt Men vart försvann nyårsklänningen då gummsan? Tajt, svart, glansig klänning? hihi



PUss

2010-01-07 @ 20:53:10
Postat av: Sara

Love u ! <3

2010-01-07 @ 21:14:07
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0