Hår tips!

Hetast i sommar är den längd på får jag har svårast att se mig själv i. Mellan längden.



Klipper du dig i denna längd så är du helt rätt i trendvärlden. Satsa på en välkammad page eller rufsa till lockarna med hjälp av lite saltvatten spray. Har du självfall, krama in en mousse som framhäver lockarna och låt självtorka.
Detta behöver du inte vara utbildad frisör för att lyckas med :)

Är du mer som jag, och gillar långa längder så funkar det också i sommar.



Tänk bara på att håret tar mycket skada av sol och bad, så investera gärna i återfuktande inpackningar, solspray och leave in- balsam som skonar det sköra stråna från slitage.
Har du inte själv långt hår och saknar tålamod att vänta i 100 år tills det växer ut? Då kan jag varmt rekomendera dig clips.



Det som är bra med clips är att du själv kan bestämma när du vill ha långt hår eller inte. Det håller länge och du kan färga och tvätta det precis som med ditt egna. Långt hår kräver mycket tid och tålamod, så känner du att du saknar de två så kanske detta är något för dig.
Jag köpte mina cips på http://beautyonline.se och jag var helnöjd med mina :)

Kika in vettja!




Appropå långt eller kort hår, vad tycker ni Paris passar bäst i?



Skriv gärna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Marie

vad duktig du e tjejen.. ja brukar kika in här emellanåt för du ha så söta tips o trix ;) hoppas du haft en bra midsommar!

2009-06-24 @ 11:14:12
URL: http://www.lisamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0