Gott och blandat

Så mycket att göra!!
Tvätta
Ringa bokus
Vika tvätt
Dammsuga
Plugga
Laga mat

Allting låter tråkigt..

Fick deklarationen idag :D Får tillbaka 3895kr från skatten!!
Yeah , pengar till reskassan!!

Fick LUMENES Excellent future- deep repairing cream idag :)
Den ska tydligen vara jätte bra och passar alla hudtyper.

Deep Repairing Cream
Jag skriver sen om några dagar och berättar hur den var :)

Köpte även det nya läppglanset från Nivea.
Just loooove it.


Godis skålen som blev kvar sen igår :)

Smaskig va?

Måste få bjuda på en jätte ful bild på mig



Så UGGLY haha


Längtar tills på tisdag då jag och min kära kollega Marie ska på doftkurs hos Dior :)
(Genom jobbet)
Ska bli spännande att se vad man kan lära sig av dom.
Älskar verkligen det här jobbet så himla kul när man får åka på olika kurser och lära sig saker :)
Hade inte kunnat haft det bättre känns det som!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0