Kluven


Jaha då var det dags för grupparbeten igen. Är så himla trött på det. Som tur var är det ett ganska litet arbete och vi har inte så många dagar på oss. De flesta verkar även gilla idéen om att dela upp arbetet lite och det är ju skönt, för då kan man vara lite hemma nu under påsk.

På sissta tiden har jag börjat undra om hur mitt liv kommer se ut om 10 år. Vad kommer jag jobba med? Kommer jag och Calle fortfarande vara tillsammans? Kommer vi ha familj? Kommer jag umgås med de vänner jag umgås med idag?
Allt sånt här är så svårt att veta.
Man hoppas givetvis att ens framtid ser ljus ut och att man uppnår allt man tänkt sig.
Men tänk om man väljer helt fel väg?

Jag hoppas bara att jag kommer känna att jag valt rätt och att jag hela tiden tror på mig själv.
Tvivlar man, så kommer man nog lätt att hamna fel.

Det är svårt det där med framtiden. Kommer man ens få uppleva den?
Vad som helst kan hända, när som helst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0