Drömmer tillbaka

Sitter här med ett vykort från min moster i Spanien.
Familjen har skickat ett underbart kort med en bild på Costa Blancas underbara sandstand, fullproppad med gyllenbruna människor och parasoller.
Kan verkligen känna känslan när jag sluter ögonen :)
Solens strålar som småbränner i ansiktet, doften av klart saltvatten och man hör bruset från de strömande vågorna och glädjerop från små barn som bygger sandslåt vid standkanten.

Fick svar från Fredrik i Spanien idag. För ett par veckor sedan skrev jag ett mail till honom och frågade ifall det fanns en chans att han skulle kunna hjälpa mig att hitta ett jobb där. Det har alltid varit en dröm för mig och kanske går den snart i uppfyllelse? Jag skulle skicka cv till honom så skulle han se vad han kunde göra.
Jag försöker att inte ha för förstora förhoppningar på det men jag kan inte låta bli att ha en del fjärilar i magen :)
Får se hur framtiden blir.
Nu har jag ju i allafall ett heltidsjobb på Model House i stockholm.
Även om det är jätte dålig lön och  förmåner så trivs jag super bra med mina kollegor. Alla är helt underbara och vi har så kul ihop.

Nä nu ska stänga datorn så jag hinner läsa lite innan jag ska sussa. Twilight 2 :) mys!

Försöker börja med att vara duktig och äta havregryns gröt med äppelbitar i nu på morgonen igen. Hade bra rutin på det förut och det fick en så pigg och glad, och man stod sig hur länge som helst.

Juste stänga datorn var det. God natt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0