Senaste

Senaste !
Låt du hörde: Simpel plan- welcome to my life
Film du såg:
Mat du åt: Paj
Kram: Idag!!
Puss: För någon timme sen :)
Känslan: Lycklig!
Resa: Det härliga, underbara landet SPANIEN! (Torrevieja)
Glädje: När jag såg hur calle lysste upp, då alla vänner och familj kom och grattade honom på födelsedagen :)
Dröm: Slogga med 2 tjejer. Jag vann!
Person du träffade: Calle och Per
Personen du pratade i telefon med:  Denise
Personen du fick sms av: Andreas- ang cab till Denise student.
Gången du åt 7-eleven korv: Bor i Nynäshamn :D Här kör vi inte med 7-eleven!
Gången du var utomhus: Till bilden och tillbaka.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jag och Calle- igår, Mamma och fam- förra vecken tror jag.
Saken du köpte: Banan och toapapper. Jag vet lustig kombination :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0