YES!!

Det var riktigt trevligt att få vara med tjejerna igår!
Vi såg bion "män som hatar kvinnor". Helt okej men trodde det skulle vara en komedi :D haha
Den var lite otäck men den var helt klart se värd.
Rekomenderas!

Pratade precis med mamma i telefonen :)
VI SKA PÅ KRYSSNINGEN DEN 20 MAJ !!!
Min moster Cina, sara och massa ska med , och sen kommer Victor och hans jobb vara där också!
Kan det bli bättre?
Är så stålt över min mamma som beslöts sig för att åka trots att hon vet hur mycket tjafs det kommer bli med pappa.
Hon måste göra saker för sig själv ibland också!
Hon är alltid hemma och tar hand om allt, hon förtjänar verkligen att komma iväg lite.
Det ska bli riktigt mys att få umgås med henne :)

Ska hem till sorunda snart och umgås lite med familjen.
Ska även prata med mamma och pappa om make-up utbildningen.
Även om jag vet att jag har deras stöd så betyder deras synpunkter mycket för mig.
Jag vill vara säker på att jag fattar rätt beslut om att byta utbildning.
Även om jag vet vad jag vill, så kan det vara bra att få ett annat perspektiv på det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0