Tack mina underbara vänner

Helgen vart helt okej :) Många trevliga vänner och en del man helst hade velat slippa.
Alla verkade i alla fall ha kul och alla pratade med alla, (var lite ororlig att de skulle bli stelt).
De som har varit putta på varandra länge hade nu hur kul som helst och försvann ut på krogen tillsammans.
Underbart att se att alla gick ihop så bra.
Även om det blev mycket skratt, alkohol och chips över hela golvet så vart det även en del gråt och djupa diskutioner.
Men jag tror det behövdes. Denna kväll förstod jag verkligen vilka mina riktiga vänner är !
De finns verkligen där även om jag trodde annat ibland, och de lyssnar bättre en man tror.

Ett stort tack till de tre musketörerna som visade ett stort hjärta när jag väl vågade öppna mig.
(Ni vet vilka ni är) <3
Det kanske var på tiden att jag gjorde det.. Göran blir nog stålt när jag berättar om min helg på torsdag.

Jag förstår inte varför jag alltid är så rädd för att prata med mina vänner om mina tankar.
Det är ju nästan dom som förstår en bäst!!
Visserligen vill jag inte att de ska bära den tunga bördan jag bär, men ibland är det bäst att dela svåra tider med någon.

Nej nu måste jag till jobbet och göra lite nytta!
Får se om chefen blivit frisk eller om det är någon annan jag jobbar med idag.
Hoppas på lite sol också, VI alla behöver det nu !!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag finns alltid här för dig hjärtat.

Du har hjälpt mig igenom många saker och jag kommer göra detsamma för dig när det behövs.

Tveka aldrig! I´ll be there!

2009-03-24 @ 08:47:47
Postat av: carro

har också skaffat blogg sweetie <3<3

;)

2009-03-24 @ 20:56:13
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0