Bio kväll med brudarna :)

Taskig start på dagen. Vaknade med värsta humöret.
Jävligt illa.
Hoppas det blir bättre under dagen för så här kan man inte ha det en sådan solig lördag.
I kväll ska jag ut och bowla med kicks personalen :)
Ska bli jävligt kul faktiskt.
Det tråkiga är att det är för att Jessica ska sluta. Vill verkligen inte det. Hon passar så bra där.
Alltid glad och trevlig :)
Innan bowlingen ska vi träffas hos Frida.
Jag måste vara där vid 6 snaret för hon ska sminka mig :P Hon är så grym på det och då är man garanterat snygg till kvällen. Hon är utbildad make-up artist föresten, något jag är väldigt avensjuk på för det är en av mina drömmar att bli.
Efter vi har varit hos Frida ska vi som sagt bowla och äta grekisk buffé.
Jag suger verkligen på att bowla så jag hoppas det går bättre denna gång en förra helgen :)

Efter att ha umgåts med dom så ska jag till Sara och Davids inflyttningsfest sedan blir det TG för Guvinör Andy (osäker på stavningen) ska spela.

Tror detta kan bli en hel festlig kväll :D
Men först måste jag gå och jobba lite så man inte bara festar denna dag , haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0