Vår 1-års dag :)

Vår ett års dag :)
Jag måste ha världens bästa pojke!!
Det ända han sa till mig när jag kom hem från skolan var "möt mig på vår brygga kl 15.30"
Hade ingen aning om vad planen var och det gjorde mig väldigt nervös och pirrig.
När jag kom ner till bryggan var han inte där..
Men efter ca 5 minuter kom han :)
Han hade en ros i sin hand och vi kysstes på bryggan, länge :)
Sedan gick vi en promenad.
Det kändes bra när folk tittade på oss när vi gick hand i hand och jag med en ros i handen.
Vi gick in på skärgårdshotelet och mitt hjärta dunkade i 180.
I reseptionen stod vår vän marcus och hans mor, de båda jobbar på hotelet.
Calle sa lugnt vi går in direkt.
När vi kom in i rumet lös en massa ljus.
Jag hade ingen aning igentligen vart jag var för hade aldrig varit på det hotelet förut.
När vi kom in i rummet stod en varm bubblande bubbelpool, brinande ljus, campange, jordgubbar och visp grädde :)
Innanför en glasruta fanns en varm sprakande bastu.
Vi mös och ner i poolen, tog ett glas vin och pratade lite.
Han berättade hur mycket jag betydde för honom och jag kunde inte sluta le :P
Det kändes så underbart och så värmande.

Vi matade varandrad med jordgubbar och vi kunde verkligen inte sluta se varandra i ögonen :)
Han är inte verklig alltså, han är för bra för att vara sann!!

Nästan varje kvart kom han med ett packet, jag ÄLSKAR packet!!
Jag fick en ögonskugga från isadora som jag velat ha länge.
En dvd skiva som man ska ha till datan och lära sig spanska på. Har jag ALLTID velat lära mig.
Fick även den nya DKNY perfymen :) Den rosa.
Den ska jag lätt ha i sommar :)

Nu måste jag slänga mig i duschen för snart kommer brudarna och då ska vi ha tjejkväll :)
Kanske bloggar lite senare ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

GAAAAh vad mysigt!!!!

Gullungar!

2009-03-16 @ 12:18:51
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: Mamma

Han e för underbar! Ni e för underbara. Älskar er!

2009-03-23 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0