Söndag, behöver jag säga mer?..

Söndag och hyfsat seg :D
Hade tänkt mig en lugn helg eftersom jag inte jag inte alls var sugen på att festa.
Kvällen slutade dock med bowling och en hel del alkohol :D
Bowlingen gick som vanligt.. kommer nog aldrig bli riktigt proffs på det där inte. Men det är kul om man har ett gäng härliga vänner med sig :)
För första gången på länge var det riktigt bra musik i bowlinghallen. Så vi dansade, sjöng och rullade ett gäng klot.

På dagen var vi i haninge och letade efter en ny telefon.
Jag har nu bestämt mig för en Sony Ericsson W580i (ROSA). :)
Men självklart ska det vara så svårt att hitta rätt abonemang till.
Vill testa "comviq snackis" ett tag och se hur det funkar.
Så det lär nog bli en sväng i handen i morgon också efter skolan.
Slutar 12 så lär man ju hinna :D

Måste bara få tacka alla för en super trevlig kväll !
Och sara .. damn vi var good :D



Kommentarer
Postat av: Sara :)

Det är nästan äckligt hur snygga vi är på det där kortet :D ! Miss u hun !

2009-03-05 @ 21:53:58
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0