Super snygga fransar!

Gick förbi på Åhléns idag efter jobbet och hittade dessa super snyggs fransar.
Och tro det eller ej flickor... men de var på super pris också!
2 för 99:-
Kan de bli bättre?
Här är lite bilder på dem.


Rekommendera dem starkt.

Förhoppningsvis hinner mina sexiga byxor komma innan nyår också.
Köpta på www.bubbelroom.se
Här är en bild på de små läckra:

Hoppas de sitter lika snyggt på mig som på denna modell.
De stod att man skulle ta en storlek mindre än de man i vanliga fall hade så jag tog en stl 34. Är nu livrädd att de ska vara för små så jag ser ut som en uppstoppas korv eller något liknande.
Håll tummarna för de är ju sååå mumsiga!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0