Nya jobbet

Igår var första dagen på mitt nya jobb.
I går morse satt jag och tänkte att på måndag är jag inprincip arbetslös.
Jag har ju viserligen Kicks men det är inte många timmar.
Plötsligt ringde telefonen och det var Henrik som jag försökt fått tag på i flera dagar.
Han frågade om jag hade tid att komma ner och jobba lite.
 (Henrik har precis startat en ny klädbutik i Nynäshamn som jag verkligen vill jobba på!)

Jag slängde på mig kläderna, drog på mig lite maskara och skyndade mig ner till butiken.
När jag kom dit så hälsade jag på alla och sen hade vi ett morgon möte.
Redan efter en timme hade jag schema för 2 veckor fram över. Känns så bra!

Jag stod och packade upp och galeja kläder  i 12 timmar och kom hem 1 i natt :D
Hade då så ont i mina ben att jag inte viste vart jag skulle ta vägen.

Det var i alla fall väldigt trevliga arbetskamrater och jag tror jag kan lära mig en hel del av att arbeta där.
Jag och tjejerna åt lunch tillsammans på torsan och jag fick lära känna alla en del.
Det känns så underbart att veta att allt nu kommer ordna sig nu :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0