Umgicks med Denise och Kevin

Idag umgicks jag med Denise och lille kevin :)
Vi var och fika, kolla läget på stan, promenad i hamnen och sedan en sväng hem till dom.
Dom hade en jätte mysig lägenhet. Stor var den också, en 2:a på 65 kvm.
Vi lekte lite med kevin och jag köpte ett par jätte snygga pilot-brillor till honom :D Så snygg blev han!

Det var kul att få umgås lite med Denise igen. Vi har inte umgåts på säkert 2-3 år, men när vi ses är det som att vi umgås varje dag.

Här har vi sötnosen Kevin i mina nya solglasögon från Lindex 79kr :)



Om ni undrar vad det är han har på näsan så är det sår som han fick för någon dag sen när han skulle springa ner för en backe. Hans ben hängde nog inte med riktigt i farten. (Vi alla vet hur det känns) :D

Det var så mys att fått spenderat dagen med Denise och Kevin (min syssling) idag.
I morgon ska Denise till frisan och färga håret så funtar på att hålla henne sällskap :)
Det tar ju sån himla tid det där.


Juste jag färgade ju Nogat färg i mitt hår för någon dag sen. Jag tycker det vart helt okej men det kommer troligen bli lite blonda slingor i nu till sommaren :)

Den 8 juli fyller jag 20 och Denise fyller 20 den 26, så vi snackade om att fixa ihop något tillsammans.
Hyra en lokal, umgås med lite vänner och så. Kan va kul.
Perfekt när vi båda fyller näsan samtidigt och att vi båda har ganska många gemensamma vänner.


Vi gick även förbi kläd ettan när vi var på stan och såg att de hade satt upp en skylt om att det sökte personal. Så jag ringde dit och presenterade mig och nu har jag en arbetsintrevju på tisdag kl 17.00. 
Jag vill ju igentligen vara på kicks, men det är osäkert hur mycket jobb det kommer finnas där i höst tyvärr. Jag kommer givetvis vara kvar där, för jag älskar verkligen att jobba där och jag har så himla många underbara arbetskamrater. Men eftersom att jag ska börja jobba nu på riktigt i höst så kan det vara bra med ett till jobb tänkte jag. Får hoppas att tiderna inte krockar bara :)
Det är ju som sagt bara en arbetsintrevju så det är ju inte helt säkert att jag får jobb men man kan ju alltid testa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0