Inlägg om min kärlek

Måste bara få göra ett inlägg om min stora kärlek :)

Han är verkligen det bästa jag vet.
Med honom är jag inte bara lycklig, jag är hel!
Han är så söt och snäll även när jag ibland inte förtjänar de.
Han lyssnar och ger råd.
Han finns alltid där.
Han är inte rädd för att säga vad han känner.
Han är heller inte rädd för att visa vad han känner, när andra ser på.
Han vet garanterat
hur man ska charma en kvinna.
Och vet hur man ska bete sig.
Har fortfarande inte efter ett år hittat något stort fel på honom. Väldigt skumt..

Det här är ingen annons på en toppen kille, för han är redan haffad!
Och jag släpper honom aldrig! :)

Älskar dig mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0